Én és én meg az Irén online

Én és én meg az Irén
(Me, Myself and Irene, 2000) 

Én és én meg az Irén rövid tartalma:
Charlie (Jim Carrey) szelíd, mint a bárány, vetélytársa, Hank (Jim Carrey) viszont bosszúálló, perverz disznó. Valójában a két fickó egy és ugyanaz. A Rhodes Island-i rendőrség skizofrén járőrének kettéhasadt két fele ugyanazt akarja. Irénre (Renée Zellweger) más is vágyik: a maffia. Csak nem megkérni akarja, hanem levágni a kezét. A lány menekül, egyetlen segítsége a két barátja, akik, miközben szerelmüket óvnák, megpróbálják kiütni egymást a nyeregből.
Én és én meg az Irén szereplő(k): 
Jim Carrey (Charlie Baileygates/Hank)
Renée Zellweger (Irén)
Antony Anderson (Jamaal)
Mongo Brownlee (Lee Harvey)
Jerod Mixon (Shonte Jr.)
Chris Cooper (Gerke őrmester)
Robert Forster (Partington ezredes)
amerikai vígjáték, 116 perc, 2000

Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Premier filmek - letöltés, online - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger